Get to know me! <3

Heej! Detta är det första inlägget, och det inleder jag med att göra en tag! Jag tänkte göra en "Get To Know Me Better Tag!" Vi börjar direkt:
 
1. Har du några husdur? Jag har ett husdjur, och det är min lilla hund Ludde. Han är en Bichon Havanais! 
 
 <--- Det är Ludde! 
 
2. Vad är det för väder just nu? Lite molnigt med sol!
 
3. Ålder? Jag är 13 år!
 
4. Längd? Ungefär 1.60 cm eller nåt sånt!
 
5. Född? Jadu, typ Gustavsberg tror jag! : )
 
6. Vad är du rädd för? Höööjder :S
 
Nu kommer antingen/eller frågor:
 
Storstad eller landet: Biig Ciity 
 
 
Hamburgare eller pizza: Pizza :D
 
Kött eller fisk: Köött 
 
Katt eller hund: Ingen aning! Har haft båda, så jag tar båda!

McDonalds eller Max: McDonald's hamburgare och Max's Pommes frites :D
 
Sista.... En bild på mig: 
 
 
 
 
 
Hejdå! Puss o Kram ;*
 
 
 

Kommentera här: